czwartek, 20 lipca 2017

Produkty JAMAR - recenzja




JAMAR to polska, rodzinna firma działająca na rynku od 1994 roku. Jak zapewnia producent do wyrobu swoich produktów wykorzystuje tylko krajowe surowce o jak najwyższej jakości.
JAMAR oferuje szeroki asortymentem swoich przetworów z warzyw i owoców:
  • warzywa w puszkach i słoikach
  • koncentraty i przeciery
  • przyprawy, octy i ketchupy
  • sosy
  • przetwory owocowe
  • dodatki obiadowe (np. buraczki, korniszony)
  • soki, syropy i napoje


Nigdy wcześniej nie miałam okazji spotkać się z tą marką więc gdy otrzymałam przesyłkę trochę sceptycznie podeszłam do zaprezentowanych mi produktów. Myślę że moje odczucia były spowodowane bardzo prostymi w wyglądzie opakowaniami, przypominającymi te, które można było spotkać w latach 80-tych lub 90-tych.
Po wypróbowaniu produktów uważam że nie tylko opakowania nawiązują do tamtych lat, również smak ich przypomina mi wiek dzieciństwa. I jest to oczywiście komplement :)

Produkty JAMAR, które miałam okazję wypróbować to: fasolka w puszce "Piękny Jaś", ketchup łagodny, mieszanka warzywna, marmolada oraz ocet jabłkowy.





Mieszanka warzywna (marchewka, groszek, kukurydza)




Jeśli nie masz czasu lub pomysłu na sałatkę a z obiadu został ci ryż lub kasza to mieszanka warzywna może być dobrym rozwiązaniem. 
Ziarna kukurydzy i groszku są jędrne, całe i mają delikatnie słodki smak. Marchewka pokrojona jest w drobną kostkę a jej twardość jest akurat, nie za miękka i nie za twarda. 
Mieszanki użyłam do sałatki jarzynowej, której przepis znajdziesz tutaj

Ocet jabłkowy



Ocet JAMAR ma jasny, różowy kolor. Smak jak i zapach jest delikatny. Świetnie nadaje się jako składnik sosu vinegret. Jego atutem jest również niska cena, gdyż można go kupić już za około 4 zł. 



Ketchup



Ketchup firmy JAMAR to produkt godny polecenia ze względu na swój delikatny pomidorowy smak. Jego konsystencja jest gęsta a kolor jak dla mnie idealny :) Nie wyczuwa się się w nim posmaku octu co na pewno jest jego dużą zaletą. Idealnie pasuje do różnych zapiekanek, kanapek i innych przekąsek. Użyłam go jako dodatek do pieczonych ziemniaków, przepis znajdziesz tutaj



Fasola "Piękny Jaś"




Fasolka z puszki "Piękny Jaś" ze względu na swoją bardzo dobrą jakość to doskonały dodatek do różnych sałatek oraz dań podawanych na ciepło. Ziarna fasoli są jędrne, całe o lekko słodkim smaku. Ja wykorzystałam ziarna do ugotowania barszczu czerwonego z botwiną, którego przepis znajdziesz tutaj 


Marmolada wieloowocowa




Marmolada ma intensywny owocowy smak. Najbardziej wyczuwalne są czarne porzeczki, aronia i śliwki (oprócz nich w składzie można znaleźć jeszcze truskawki i jabłka).
Marmoladę polecam na śniadanie jako dodatek do kanapek z twarogiem.


Podsumowując, produkty które miałam  okazję wypróbować są godne polecenia. Świetnie nadają się do domowych dań ze względu na swoją jakość, smak i cenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...